داور ايراني سابق بوندس‌ليگا سکوتش را شکست
ورزش
شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 9:34 :: نويسنده : مهدی فرخانی

 

 

بابک رفعتي پس از دو سال از حادثه خودکشي سکوت را شکست و از فدراسيون فوتبال آلمان و هربرت فاندل، مسئول پيشين کميسيون داوري اين سازمان انتقاد کرد.

رفعتي 42 ساله که در سال 2011 اقدام به خودکشي کرد اما با تلاش دستيارانش جان سالم به در برد، در گفت وگويي با نشريه اشترن اقدام به انتقاد از يکسري مقام‌هاي فوتبال ژرمن‌ها کرده است.

اين چهره ايراني در اين گفت‌وگو ابتدا از فاندل که پيش‌تر مسئوليت هدايت داوران آلمان را برعهده داشت، ايراد گرفت و و وي را در حادثه خودکشي مقصر  دانست.

رفعتي گفت: وقتي فاندل رئيس من بود، هيچگاه مورد حمايتش واقع نشدم. ديگر عادت کرده بودم که مورد انتقاد واقع شوم و اما هيچ انتقادي نکنم. او هيچوقت اشتباهاتش را نپذيرفت. اين حس بي اعتمادي و نداشتن حمايت از سوي مدير مرا از بين برد تا جايي که آن حرکت را مرتکب شدم.

رفعتي ادامه  داد : فاندل مي‌دانست از نظر روحي چقدر آسيب ديده ام. در حاليکه ديگران در جريان اين موضوع بودند.بي توجهي‌اش به داوران چيزي غير عادي نبود.

براساس اظهارات اين چهره ايراني،‌هيچ مقامي از فدراسيون فوتبال آلمان با وي ديدار نکردند و جوياي حالش نشدند.

رفعتي افزود:‌حتي تئو سوانسيگر ، رئيس پيشين فدراسيون فوتبال نيز حالم نپرسيد. به اين نحو فهميدم هيچ تحولي در رفتارشان ايجاد نشده است.

در پي انتشار اين اظهارات ، فاندل نيز واکنش نشان داد و انتقادهاي داور ايراني سابق بوندس ليگا را رد کرد. وي گفت: حرف‌هاي رفعتي سراسر احساسي است. هيچوقت به من اطلاع داده نشد که او از نظر روحي کسالت دارد. هيچيک از همکاران داور به من اين موضوع را خبر نداد. به همين خاطر رفتار من با او مثل ساير همکاران شاغل در عرصه فوتبال حرفه‌اي بود.

رفعتي که در يکي از بانک‌هاي آلمان کار مي‌کند، دو سال قبل ساعاتي قبل از ديدار تيم‌ةاي کلن و ماينتس در هتل محل اقامتش رگ دستش را بريد. اما همکاران وي از اين اقدام مطلع شدند و او را سريع به بيمارستان منتقل کردند تا رفع خطر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 287308
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1